Seria zestawów wiązek haka w kompletacji dla samochodów dostawczych. Każdy zestaw zawiera m.in. gniazdo G13 i odpowiednio długie okablowanie.
Szczególną zaletą zestawów P2P jest podłączenie się do istniejących wtyków i gniazd w instalacji elektrycznej samochodu - bez potrzeby lutowania czy stosowania szybkozłączek - co znacząco ułatwia i przyśpiesza montaż jak też zapewnia trwałe i bezpieczne połączenia elektryczne.

WH3Q-S-G8-D5-P2P-STD
Moduł o standardowej funkcjonalności (WH3Q-S) z gniazdem 13-pin i 8 przewodami w gnieździe (G8), Jest to kompletacja dedykowana do instalacji w pojeździe MERCEDES SPRINTER, VOLKSWAGEN CRAFTER, RENAULT MASTER czy IVECO DAILY (wyprodukowane od 06.2021).
Miejscem instalacji modułu sterującego jest wnętrze kabiny po lewej stronie.
zestaw zaprojektowany w szczególności dla aut dostawczych hermetyczna instalacja „wtyk-do-wtyku” (bez lutowania czy szybkozłączek) dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy (używane 8-pin) sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (cyfrowo) sekwencyjne sterowanie światłami przeciwmgłowymi sygnalizacja dźwiękowa załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie sygnalizacja dźwiękowa rozpoznania podłączenia i rozłączenia przyczepy wykrywanie i sygnalizacja dźwiękowa uszkodzonych świateł kierunkowskazów na przyczepie gniazdo do podłączenia kontrolki informacyjnej LED wyjście dla umożliwienia wyłączania sygnalizacji PDC samochodu OPCJA: dodatkowe warianty wyłączania sygnalizacji PDC za pomocą osobnych modułów PDC-OFF
WH3Q-S-G8-D5-P2P-X250
Moduł o standardowej funkcjonalności (WH3Q-S) z gniazdem 13-pin i 8 przewodami w gnieździe (G8), Jest to kompletacja dedykowana do instalacji w pojeździe FIAT DUCATO oraz "bliźniaczych" CITROEN JUMPER, PEUGEOT BOXER czy OPEL MOVANO.
Miejscem instalacji modułu sterującego jest wnętrze kabiny po lewej stronie.
zestaw zaprojektowany w szczególności dla aut dostawczych hermetyczna instalacja „wtyk-do-wtyku” (bez lutowania czy szybkozłączek) dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy (używane 8-pin) sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (cyfrowo) sekwencyjne sterowanie światłami przeciwmgłowymi sygnalizacja dźwiękowa załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie sygnalizacja dźwiękowa rozpoznania podłączenia i rozłączenia przyczepy wykrywanie i sygnalizacja dźwiękowa uszkodzonych świateł kierunkowskazów na przyczepie gniazdo do podłączenia kontrolki informacyjnej LED wyjście dla umożliwienia wyłączania sygnalizacji PDC samochodu OPCJA: dodatkowe warianty wyłączania sygnalizacji PDC za pomocą osobnych modułów PDC-OFF
WH3Q-S-G8-D5-P2P-IVECO
Moduł o standardowej funkcjonalności (WH3Q-S) z gniazdem 13-pin i 8 przewodami w gnieździe (G8), Jest to kompletacja dedykowana do instalacji na pojeździe IVECO DAILY produkowanego do czerwca 2021.
Miejscem instalacji modułu sterującego jest wnętrze kabiny po lewej stronie.
zestaw zaprojektowany w szczególności dla aut dostawczych hermetyczna instalacja „wtyk-do-wtyku” (bez lutowania czy szybkozłączek) dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy (używane 8-pin) sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (cyfrowo) sekwencyjne sterowanie światłami przeciwmgłowymi sygnalizacja dźwiękowa załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie sygnalizacja dźwiękowa rozpoznania podłączenia i rozłączenia przyczepy wykrywanie i sygnalizacja dźwiękowa uszkodzonych świateł kierunkowskazów na przyczepie gniazdo do podłączenia kontrolki informacyjnej LED wyjście dla umożliwienia wyłączania sygnalizacji PDC samochodu OPCJA: dodatkowe warianty wyłączania sygnalizacji PDC za pomocą osobnych modułów PDC-OFF