MP2S-CAN-G13

Moduł MP2S-CAN wyróżnia się (od innych modułów wiązek haka) odczytywaniem sygnałów wejściowych z magistrali CAN-Bus pojazdu. Dzięki temu liczba połączeń przewodów, które należy wykonać w trakcie instalacji jest dużo mniejsza niż w przypadku "klasycznych" modułów. Ponadto główna wiązka kablowa jest już połączona z gniazdem co również usprawnia przebieg instalacji.

 

MP2S-CAN-G13 obsługuje obsługuje "pełne" gniazdo G13 (w tym "stały plus", obwód ładowania akumulatora przyczepy). W zestawie jest przekaźnik załączający sterowanym przez moduł ładowaniem akumulatora przyczepy, które to jest aktywowane, gdy silnik samochodu pracuje przez co najmniej 10 sekund.

 

Moduł MP2S-CAN obsługuje dużą liczbę modeli pojazdów obecnych na polskim rynku ale musi być zaprogramowany pod konkretny typ/model pojazdu. Jest to wykonywane dedykowanym (opcjonalnym) urządzeniem Bootloader z darmowym oprogramowaniem. Moduł posiada wyjście do dezaktywowania centralki czujników parkowania pojazdu - a dla niektórych modeli pojazdów jest to realizowane "bezpośrednio".

 

W szczególnych sytuacjach (gdy jest to wymagane) odczyt danych z magistrali CAN-Bus pojazdu może być zrealizowany bezstykowo (tj. bez galwanicznego podłączania/ingerencji w instalację sygnałową pojazdu) za pomocą opcjonalnego modułu MCB-CLICK-CAN.

 

Zestaw jest wyposażony w kontrolkę sygnalizacyjną LED-RGY-500, która pokazuje statusy:

  • podłączenia przyczepy,
  • przepalenia żarówki kierunkowskazu przyczepy,
  • włączenie światła przeciwmgłowego przyczepy,
  • status ładowania akumulatora przyczepy.

Produkt wymaga instalacji przez firmę specjalistyczną - czytaj tutaj.


  • Kod EAN produktu: 5907662621510
Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Wiązka główna z gniazdem 13-pin 1 szt
  • Wiązka sygnałowa (do magistrali CAN-Bus) 1 szt
  • Wiązka zasilająca 1 szt
  • Przekaźnik i gniazdo z przyłączami 1 kpl
  • Kontrolka informacyjna LED (3-kolorowa) 1 szt
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Schemat podłączenia 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
Odczyt danych z magistrali CAN-Bus pojazdu
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy
Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy
Obwód ładowania akumulatora przyczepy
Inteligentne ładowanie akumulatora przyczepy
Diagnostyka i sygnalizacja
Sygnalizacja podłączenia przyczepy
Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy
Sygnalizacja załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy
Sygnalizacja załączenia ładowania akumulatora przyczepy
LED-RGY-500
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
sekwencyjny lub bezpośredni
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Cechy wiązki elektrycznej
Zainstalowane gniazdo haka na wiązce
Długość wiązki zasilania
5,0 m
Długość wiązki do gniazda
1,7 m
Długość wiązki sygnałów wejściowych
(do szyny CAN) 5,0 m
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania
21 W
Maksymalny prąd wyjściowy ładowania akumulatora przyczepy
10 A
Obciążalność wyjścia sterującego pracą czujnika cofania samochodu
0,5 A
Wyposażenie zestawu
Kompletny zestaw wiązki haka z akcesoriami instalacyjnymi