WH2S-G13

Moduł o standardowej funkcjonalności (WH2S) z gniazdem 13-pinowym (G13), Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu - i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż.

 

Moduł posiada standardowe funkcjonalności, czyli poza funkcjami podstawowymi umożliwia m.in.:

  • możliwość wyłączenia centralki czujników parkowania (PDC);
  • sekwencyjne sterowanie światłem przeciwmgłowym (54G) w samochodzie pozostawiając załączone na przyczepie;
  • sygnalizację niesprawnych żarówek kierunkowskazów przyczepy (Blink Control) sygnałem dźwiękowym z buzzera.

 

Do modułu można podłączyć (opcjonalną) RJ11-LED-5- kontrolkę informacyjną, która sygnalizuje:
  • podłączenie przyczepy;
  • przepalenie żarówek kierunkowskazu przyczepy;
  • włączenie światła przeciwmgłowego przyczepy;
  • status ładowania akumulatora przyczepy kempingowej (gdy jest ICM).

 

Zestaw ten można uzupełnić o moduł ICM (inteligentnego ładowania akumulatora przyczepy), którego stosowanie jest rekomendowane z przyczepami kempingowymi. Zabezpiecza on przed rozładowaniem akumulatora samochodu gdyż zezwala na ładowanie akumulatora przyczepy tylko przy wyłączonym silniku samochodu.

 

UWAGA: Przy rezygnacji z użycia ICM obwód ładowania przyczepy należy samodzielnie wyposażyć w elementy wykonawcze. Schemat tych (opcjonalnych) podłączeń jest zawarty w schemacie podłączenia modułu.

Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Wiązka zintegrowana ("wszystko" w 1 wtyku) 1 szt
  • Gniazdo G13 1 szt
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Instrukcja montażu 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
Obciążenie prądowe wejść
≤2 mA
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM)
(cyfrowo)
Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Funkcje diagnostyczno-informacyjne i inne
Sygnalizacja podłączenia przyczepy
sygnał dźwiękowy; RJ11-LED-5 (opcja)
Sygnalizacja uszkodzenia żarówki kierunkowskazu
sygnał dźwiękowy; RJ11-LED-5 (opcja)
Sygnalizacja załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy
sygnał dźwiękowy; RJ11-LED-5 (opcja)
Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy
Obwód ładowania akumulatora przyczepy
Inteligentne ładowanie akumulatora przyczepy
moduł ICM (opcja)
Sygnalizacja załączenia ładowania akumulatora przyczepy
RJ11-LED-5 (opcja)
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Sekwencyjny
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania
21 W
Maksymalny prąd wyjściowy ładowania akumulatora przyczepy
(wymagany moduł ICM) 15 A
Obciążalność wyjścia sterującego pracą czujnika cofania samochodu
1 A