Funkcje
dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (cyfrowo) sygnalizacja dźwiękowa załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie sekwencyjne sterowanie światłami przeciwmgłowymi sygnalizacja dźwiękowa rozpoznania podłączenia i rozłączenia przyczepy wykrywanie i sygnalizacja dźwiękowa uszkodzonych świateł kierunkowskazów na przyczepie gniazdo do podłączenia kontrolki informacyjnej LED wyjście dla umożliwienia wyłączania sygnalizacji PDC samochodu OPCJA: dodatkowe warianty wyłączania sygnalizacji PDC za pomocą osobnych modułów PDC-OFF wyposażony w osobny obwód ładowania przyczepy akumulatora wyprowadzenie w gnieździe napięcia zasilania (+12V) na stałe
WH2S-G13

Moduł o standardowej funkcjonalności (WH2S) z gniazdem 13-pinowym (G13), Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu - i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż.

 

Moduł posiada standardowe funkcjonalności, czyli poza funkcjami podstawowymi umożliwia m.in.:

  • wyłączenie centralki czujników parkowania (PDC);
  • wyłączenie światła przeciwmgłowego (54G) w samochodzie pozostawiając załączone na przyczepie;
  • sygnalizację niesprawnych żarówek kierunkowskazów przyczepy (Blink Control) sygnałem dźwiękowym z buzzera.

 

Do modułu można podłączyć (opcjonalną) RJ11-LED-5- kontrolkę informacyjną, która sygnalizuje:
  • podłączenie przyczepy;
  • przepalenie żarówek kierunkowskazu przyczepy;
  • włączenie światła przeciwmgłowego przyczepy;
  • status ładowania akumulatora przyczepy kempingowej (gdy jest ICM).

 

Zestaw ten można uzupełnić o moduł ICM (inteligentnego ładowania akumulatora przyczepy), którego stosowanie jest rekomendowane z przyczepami kempingowymi. Zabezpiecza on przed rozładowaniem akumulatora samochodu gdyż zezwala na ładowanie akumulatora przyczepy tylko przy wyłączonym silniku samochodu.

 

UWAGA: Przy rezygnacji z użycia ICM obwód ładowania przyczepy należy samodzielnie wyposażyć w elementy wykonawcze. Schemat tych (opcjonalnych) podłączeń jest zawarty w schemacie podłączenia modułu.

Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Wiązka zintegrowana ("wszystko" w 1 wtyku) 1 szt
  • Gniazdo G13 1 szt
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Instrukcja montażu 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM) (cyfrowo)
  • Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
  • Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
  • Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Funkcje diagnostyczno-informacyjne i inne
  • Sygnalizacja podłączenia przyczepy sygnał dźwiękowy; RJ11-LED-5 (opcja)
  • Sygnalizacja uszkodzenia żarówki kierunkowskazu sygnał dźwiękowy; RJ11-LED-5 (opcja)
  • Sygnalizacja załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy sygnał dźwiękowy; RJ11-LED-5 (opcja)
  • Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy
  • Obwód ładowania akumulatora przyczepy
  • Inteligentne ładowanie akumulatora przyczepy moduł ICM (opcja)
  • Sygnalizacja załączenia ładowania akumulatora przyczepy RJ11-LED-5 (opcja)
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Dane techniczne
  • Napięcie zasilania 10-18 V
  • Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych (każda ze stron) 3 x 5 W
  • Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop 3 x 21 W
  • Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów (każda ze stron) 21+10 W
  • Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego 21 W
  • Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania 21 W
  • Maksymalny prąd wyjściowy ładowania akumulatora przyczepy (wymagany moduł ICM) 15 A
  • Obciążalność wyjścia sterującego pracą czujnika cofania samochodu 1 A