QRT02

Rejestrator telemetryczny QRT02 jest przeznaczony do montażu w autach osobowych i ciężarowych, Przesyła on dane lokalizacyjne i parametry eksploatacyjne pojazdu odczytane z magistrali CAN-FMS/CAN-Bus oraz dodatkowych wejść do serwera systemu zarządzania flotą pojazdów.

 

Urządzenie ma wbudowany moduł lokalizacyjny GPS, modem transmisji danych GSM, interfejs magistrali CAN pojazdu, wejścia cyfrowe (w tym licznikowe) i analogowe oraz wejścia obsługi cyfrowych sond paliwa jak też 1-WIRE dla pomiaru temperatury czy identyfikacji. Dla zapewnienia ciągłości pracy urządzenie ma wbudowany akumulator. Jest możliwe podłączenie pojemnego akumulatora zewnętrznego gdy wymagany jest dłuższy czas pracy bez zasilania.

Elementy zestawu
  • Moduł główny 1 szt
  • Wiązka sygnałowa 1 szt
  • Antena GSM/GPRS 1 szt
  • Aktywna antena GPS 1 szt
  • Dodatkowe przewody sygnałowe 1 kpl
Dane techniczne
  • Zakres napięć zasilających 10...36 V
  • Znamionowe napięcie zasilania 12 V
  • Pobór prądu w stanie ładowania GPRS klasa10 80 mA
  • Pobór prądu w stanie pracy (bez ładowania akumulatora) 50 mA
  • Pobór prądu w stanie hibernacji (w zależności od konfiguracji) 20 mA
  • Pamięć wewnętrzna wbudowana ponad 8 tyś.rekordów
  • Pamięć wewnętrzna dodatkowa (opcja) (z kartą microSD 128MB) ok. 250 tyś rekordów
  • Zakres temperatury pracy -30 ... 80 °C
  • Dopuszczalny zakres wilgotności 95 %
  • Wymiary obudowy (dług. x szer. x wys.) 70 x 55 x 21 mm
  • Materiał z jakiego wykonana jest obudowa ABS
  • Masa urządzenia (bez anten GPS i GSM) 80 g
  • Klasa szczelności obudowy IP40
Sekcja GSM / GPRS
  • Producent i typ modułu QUECTEL, M66
  • Obsługiwane zakresy 850/900/1800/1900 MHz
  • GPRS - liczba kanałów 12
  • GPRS - klasa B
Sekcja GPS
  • Producent i typ modułu QUECTEL, L70
  • Liczba kanałów 22
  • Czułość -163 dBm
  • Precyzja lokalizacji <3 m
  • Czas startu "gorącego" ("hot start") 1 s
  • Czas startu "zimnego" ("cold start") 15 s
Porty komunikacyjne
  • UART (logika 0-3V) - do konfiguracji (wymagany BootloaderQRT)
  • RS485 - interfejs do sond paliwa
  • 1-WIRE - do komunikacji z czytnikami iButton (Dallas) 1 wej.
  • 1-WIRE - do komunikacji z czujnikami temperatury firmy Dallas 2 wej. / 1 wej gdy używany iButton
  • CAN-FMS - standard samochodów ciężarowych
  • CAN-BUS - magistrala danych w pojazdach (wg "własnych" protokołów producentów pojazdów)
Porty wejścia / wyjścia
  • Wejście analogowe stacyjki (zapłonu) zał./wył. 1x wej. (0 - 36 V)
  • Wejścia analogowe z pomiarem napięcia 2x wej. (0 - 30 V)
  • Uniwersalne wejścia cyfrowe 4x wej.
  • Wejście licznika (z możliwością pomiaru RPM silnika) 1x wej. wyzwalane zboczem narastającym (5 - 36 V)
  • Uniwersalne wyjścia sterujące 2x wyj. (typu OC; max 100mA)
  • Wyjście zasilania sond paliwa (kluczowane) 1x wyj (+12V/50mA)
Karty katalogowe
Homologacje i Certyfikaty
Oprogramowanie konfiguracyjne i sterowniki