MP2RS-G13-8

Moduł MP2RS-G13-8 posiada standardową funkcjonalność sterownika oświetlenia przyczepy z:

  • obsługą światła wstecznego;
  • sterowaniem sekwencyjnym światłem przeciwmgłowym (czyli pozostawienie go załączonego na przyczepie przy wyłączonym na samochodzie);
  • wyjściem do dezaktywacji sygnalizacji działania tylnych czujników parkowania (PDC) po wykryciu podłączenia przyczepy (mogą być potrzebne moduły serii PDC...);
  • obsługą sterowaniem oświetlenia typu "PWM" w samochodzie (czyli gdy jednym przewodem jest sygnalizacja dla dwóch świateł np. "stop" i "pozycja").

 

Jeżeli zestaw MP2RS-G13-8 miałbym obsługiwać np. przyczepy kempingowe to może być rozszerzony do pełnej obsługi gniazda G13 (tj pinów z zasilaniem stałym jak i załączanym) przy wykorzystaniu osobnych akcesoriów jak przede wszystkim PowerKit ("aktywacja" pinów zasilania).

Jednakże rekomendowanym rozwiązaniem dla obsługi przyczep kempingowych są moduły serii MP4/5S lub odpowiednie zestawy modułów cyfrowych WH2S-G13/WH3S-G13.

 

UWAGA: Moduł MP2RS obsługuje przyczepy z oświetleniem żarówkowym (nie LED).

Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Wiązka główna (do gniazda) 1 szt
  • Gniazdo G13 1 szt
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Schemat podłączenia 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
Obciążenie prądowe wejść
≤2 mA
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM)
Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
Automatyczne wykrycie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania
21 W
Obciążalność wyjścia sterującego pracą czujnika cofania samochodu
1 A