Funkcje
zestaw zaprojektowany dla autolawet hermetyczna instalacja „wtyk-do-wtyku” (bez lutowania czy szybkozłączek) dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy (używane 8-pin) sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (cyfrowo) sekwencyjne sterowanie światłami przeciwmgłowymi sygnalizacja dźwiękowa załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie sygnalizacja dźwiękowa rozpoznania podłączenia i rozłączenia przyczepy wykrywanie i sygnalizacja dźwiękowa uszkodzonych świateł kierunkowskazów na przyczepie gniazdo do podłączenia kontrolki informacyjnej LED wyjście dla umożliwienia wyłączania sygnalizacji PDC samochodu OPCJA: dodatkowe warianty wyłączania sygnalizacji PDC za pomocą osobnych modułów PDC-OFF
Cena katalogowa
600,00 PLN (738,00 PLN z 23% VAT)
WH3Q-S-G8G8-L5-P2P-X250

Moduł o standardowej funkcjonalności (WH3Q-S) z dwoma gniazdami 13-pin i 8 przewodami w każdym gnieździe (2 x G8). Jest to kompletacja dedykowana do instalacji w pojeździe FIAT DUCATO oraz "bliźniaczych" CITROEN JUMPER, PEUGEOT BOXER czy OPEL MOVANO.

Zestaw zawiera odpowiednio długie (dostosowane dla tego modelu samochodu) wiązki kablowe. Szczególną zaletą zestawu "P2P" jest podłączanie się do istniejących wtyków i gniazd w instalacji elektrycznej samochodu. Moduł sterujący ("centralkę") z przyłączami kablowymi należy zainstalować wewnątrz kabiny z lewej strony samochodu.

 

Moduł posiada standardową funkcjonalności, czyli poza funkcjami podstawowymi umożliwia m.in.:

  • sekwencyjne sterowanie światłem przeciwmgłowym (54G) w samochodzie pozostawiając załączone na przyczepie;
  • sygnalizację niesprawnych żarówek kierunkowskazów przyczepy (Blink Control) sygnałem dźwiękowym z buzzera.

 

Do modułu można podłączyć (opcjonalną) LED-RGY-300 - kontrolkę informacyjną, która sygnalizuje:
  • podłączenie przyczepy;
  • przepalenie żarówek kierunkowskazu przyczepy;
  • włączenie światła przeciwmgłowego na przyczepie.

 

 

Szczegóły kompletacji i obszary ich montażu są przedstawione w galerii zdjęć i karcie katalogowej produktu.

Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Zestaw wiązek kablowych 'P2P' do montażu 'wtyk-do-wtyku' 1 kpl
  • Gniazdo G13 2 szt
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Zestaw śrubowy 2 kpl
Podstawowe funkcje modułu
Obciążenie prądowe wejść
≤2 mA
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM)
(cyfrowo)
Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy
Wykrywanie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
Wykrywanie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Diagnostyka i sygnalizacja
Sygnalizacja podłączenia przyczepy
sygnał dźwiękowy; LED-RGY-300 (opcja)
Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy
sygnał dźwiękowy; LED-RGY-300 (opcja)
Sygnalizacja załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy
sygnał dźwiękowy; LED-RGY-300 (opcja)
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Sekwencyjne
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Cechy wiązki elektrycznej
Wiązka typu P2P ("pin-to-pin")
Przedłużacze P2P wiązek lamp tylnych samochodu
L+P=1,5 [m]
Zainstalowane gniazdo haka na wiązce
Długość wiązki zasilania
1,5 m
Długość wiązki do gniazda
8,5+3,0 m
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania
21 W
Wyposażenie zestawu
Kompletny zestaw wiązki haka z akcesoriami instalacyjnymi