Funkcje
zestaw standardowy dla typowych aut osobowych dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy (używane 8-pin) wykorzystanie fabrycznego złącza instalacyjnego w samochodzie sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (analogowo) bezpośrednie sterowanie światłem przeciwmgłowym przyczepy
Cena katalogowa
245,00 PLN (301,35 PLN z 23% VAT)
WH1R-G8-RAV4

Moduł WH1 jest podstawowym (i najprostszym) sterownikiem oświetlenia przyczepy, który zapewnia "powtarzanie" aktywnych świateł z tyłu samochodu na lampy przyczepy. Wersja WH1R obsługuje także światło wsteczne. Ma zastosowanie dla wszystkich przyczep towarowych czy wieszaków rowerowych.

 

Zestaw ten jest dedykowany do samochodów Toyota RAV4 (gen.5 od 2019 roku) i Highlander (gen.4 od 2020 roku) oraz Suzuki Across (od 2020 roku). Jego cechą szczególną jest dostosowanie wiązek kablowych do wykorzystania fabrycznego złącza w samochodzie do podłączenia wiązki kablowej - m.in. bez konieczności prowadzenia osobnego zasilania do akumulatora samochodu. Z tego powodu proces instalacji jest prostszy i zdecydowanie krótszy.

 

Zestawy serii WH1x nie są rekomendowane do instalacji, gdzie wymagane jest podanie zasilania w gnieździe G13 (np. dla przyczep kempingowych). Zalecane jest by (ze względu na dodatkowe funkcje) stosować wówczas cyfrowe moduły serii MP5-DS dedykowane do obsługi przyczep kempingowych lub rozbudowaną kompletację modułu uniwersalnego WH3Q-S-G13-ICM-LED.

 


Produkt wymaga instalacji przez firmę specjalistyczną - czytaj tutaj.


  • Kod EAN produktu: 5907662621909
Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Kompletna wiązka kablowa do instalacji z fabrycznym złączem w aucie 1 szt
  • Gniazdo G13 1 szt
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Krótki przewodnik instalacji 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
Obciążenie prądowe wejść
≤2 mA
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM)
(analogowo)
Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy
Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy
Obwód ładowania akumulatora przyczepy
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Bezpośrednie
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Cechy wiązki elektrycznej
Wiązka typu P2P ("pin-to-pin")
Długość wiązki zasilania
(do złącza fabrycznego) 0,4 m
Długość wiązki do gniazda
1,7 m
Długość wiązki sygnałów wejściowych
(do złącza fabrycznego) 0,4 m
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania
21 W
Wyposażenie zestawu
Kompletny zestaw wiązki haka z akcesoriami instalacyjnymi