MP2S-CAN-G7

Moduł MP2S-CAN wyróżnia się (od innych modułów wiązek haka) odczytywaniem sygnałów wejściowych z magistrali CAN-Bus pojazdu. Dzięki temu liczba połączeń przewodów, które należy wykonać w trakcie instalacji jest dużo mniejsza niż w przypadku "klasycznych" modułów. Ponadto główna wiązka kablowa jest już zintegrowana z gniazdem co również usprawnia przebieg instalacji.

 

Zestaw MP2S-CAN-G7 zawiera 7-pinowe gniazdo przyczepy.

INFORMACJA: Należy pamiętać, że gniazdo G7 nie ma wyprowadzonej sygnalizacji światła wstecznego i w Polsce może być używane jedynie z przyczepami lekkimi tj o dopuszczalnej masie całkowitej do 750kg.

 

Moduł MP2S-CAN obsługuje dużą liczbę modeli pojazdów obecnych na polskim rynku ale musi być zaprogramowany pod konkretny typ/model pojazdu. Fabrycznie jest konfigurowany pod określoną grupę pojazdów. Moduł posiada wyjście do dezaktywowania centralki czujników parkowania pojazdu - a dla niektórych modeli pojazdów jest to realizowane "bezpośrednio".
Uwaga: stały rozwój produktu oraz zmienna dostępność podzespołów elektronicznych są przyczyną oferowania modułu sterującego MP2S-CAN w nieznacznie różniących się wykonaniach. Tym niemniej zawsze funkcje realizowane przez moduł są zależne wyłącznie od aktualnej generacji firmware'u i są takie same dla każdego wykonania modułu. Aktualizację firmware'u można wykonać samodzielnie posiadając Bootloader  z darmowym oprogramowaniem.

 

W szczególnych sytuacjach (gdy jest to wymagane) odczyt danych z magistrali CAN-Bus pojazdu może być zrealizowany bezstykowo (tj. bez galwanicznego podłączania/ingerencji w instalację sygnałową pojazdu) za pomocą opcjonalnego moduł MCB-CLICK-CAN.

 

Zestaw można wyposażyć w (opcjonalną) kontrolkę sygnalizacyjną LED-RGY-500, która pokazuje statusy:

  • podłączenia przyczepy,
  • przepalenia żarówki kierunkowskazu przyczepy,
  • włączenie światła przeciwmgłowego przyczepy.

 

Lista kompatybilności (lista samochodów i modeli obsługiwanych przez MP2S-CAN) dostępna jest do pobrania poniżej w zakładce PLIKI.


Tutaj są filmy instruktażowe obsługi modułu MP2S-CAN.


Produkt wymaga instalacji przez firmę specjalistyczną - czytaj tutaj.

Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Wiązka główna z gniazdem 7-pin 1 szt
  • Wiązka sygnałowa (do magistrali CAN-Bus) 1 szt
  • Wiązka zasilająca 1 szt
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Schemat podłączenia 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
Odczyt danych z magistrali CAN-Bus pojazdu
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy
Wykrywanie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
Wykrywanie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Diagnostyka i sygnalizacja
Sygnalizacja podłączenia przyczepy
Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy
Sygnalizacja załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
sekwencyjny lub bezpośredni
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Cechy wiązki elektrycznej
Zainstalowane gniazdo haka na wiązce
Długość wiązki zasilania
5,0 m
Długość wiązki do gniazda
1,7 m
Długość wiązki sygnałów wejściowych
(do szyny CAN) 5,0 m
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Obciążalność wyjścia sterującego pracą czujnika cofania samochodu
0,5 A
Wyposażenie zestawu
Kompletny zestaw wiązki haka z akcesoriami instalacyjnymi
Filtruj wg modelu pojazdu

Podaj typ, producenta i model pojazdu, aby wyświetlić listę pasujących instrukcji.

Instrukcje